El passat dijous 4 de juliol, l’Hotel Carlemany, com a seu social del Rotary Club de Girona, va ser l’escenari del canvi de president del Club. Aquest any, el president entrant era Ginés Guillen, que va rebre el distintiu Rotary de mans de Marc E. Payrà, president sortint i que va ser nomenat Delegat de Governador

Va ser un acte molt emotiu, carregat de bons moments i on els valors d’amistat, solidaritat i altruisme, van estar-hi presents durant tota la nit. Hi van assistir més de 70 persones entre membres, familiars i convidats.

El que va quedar molt clar és la voluntat del club de seguir creixent pel que fa al nombre de membres, i així seguir contribuint en tota mena de projectes socials, polítics i econòmics de la ciutat de Girona.