Coneixes la Fundació Girona Est?
Avui Bernat Rubio, economista de la fundació, ens ha explicat els diferents projectes que tenen entre mans.
Es tracta d’una associació de ciutadans i ciutadanes que treballen conjuntament amb l’objectiu de donar suport al barri, amb especial atenció al seu col·lectiu més jove, amb iniciatives esportives, culturals, educatives i socials diverses. La finalitat dels programes que es duen a terme des de la Fundació Girona Est és millorar la qualitat de vida dels seus habitants fomentant l’empoderament dels veïns.
No et perdis el recull fotogràfic!

.

¿Conoces la Fundació Girona Est?
Hoy Bernat Rubio, economista de la fundación, nos ha explicado los diferentes proyectos que se traen entre manos.
Se trata de una asociación de ciudadanos y ciudadanas que trabajan conjuntamente con el objetivo de dar soporte al barrio, con especial atención a su colectivo más joven, con iniciativas deportivas, culturales, educativas y sociales diversas. La finalidad de los programas que se llevan a cabo des de la Fundació Girona Est es mejorar la calidad de vida de los habitantes fomentando el empoderamiento de los vecinos.
¡No te pierdas las fotografías del evento!

.