Hem fet la volta!

Aquest cap de setmana el President del Rotary Club Girona, Ginés Guillén, ha assistit a la marxa solidària FEM_lavolta; Una iniciativa de FEM (Fundació Esclerosi Múltiple) al capdavant de la qual hi ha un equip de voluntàries i voluntaris que uneixen esforços i se solidaritzen amb les persones amb esclerosi múltiple (EM).

Aquesta III Marxa ha estat diferent, adaptada a la situació actual, i ha permès que tots aquells interessats puguin participar fent la volta a l’Estany de Banyoles de la manera que els fos més còmoda: caminant, corrent, amb bici o patinet, passejant el gos... Tot i que la durada era dels dos dies (dissabte i diumenge), eren els participants mateixos qui decidien l’horari, durada i recorregut (de 6,2 km).

Una vegada més, l’esport i la solidaritat varen esdevenir un tàndem fantàstic a la vegada que es va gaudir d’un dia inoblidable i contribuir a una bona causa.

¡Hemos hecho la vuelta!

Este fin de semana el Presidente del Rotary Club Girona, Ginés Guillén, ha asistido a la marcha solidaria FEM_lavolta; Una iniciativa de FEM (Fundació Esclerosis Mùltiple) al frente de la cual hay un equipo de voluntarias y voluntarios que unen esfuerzos y se solidarizan con las personas con esclerosis múltiple (EM).

Esta III Marcha ha sido diferente, adaptada a la situación actual, y ha permitido que todos aquellos interesados puedan participar haciendo la vuelta al lago de Banyoles de la manera que les fuera más cómoda: andando, corriendo, en bici o patinete, paseando el perro… Aunque la duración era de dos días (sábado y domingo), eran los propios participantes quienes decidían el horario, duración y recorrido (de 6,2 km).

Una vez más, el deporte y la solidaridad convirtieron un tándem fantástico a la vez que se disfrutó de un día inolvidable y se contribuyó a una buena causa.