El passat divendres 11 i fins el diumenge 13 va tingut lloc a la ciutat de Girona la IX Assemblea del Districte 2022 del Rotary Club. Els 73 clubs que agrupa el districte van organitzar l’esdeveniment, que va ser un èxit, junt amb el Rotary Club Girona com a amfitrió.

Rotaris de l’Aragó, Cantàbria, Catalunya, Navarra, el País Basc i la Rioja van assistir a l’Assemblea per compartir unes jornades de reflexió i debat. Alhora es van presentar els objectius i reptes del proper any rotari, que es desenvoluparan complint amb l’ideal del club: Donar de sí abans de pensar en sí.

La IX Assemblea del Districte 2022 es va dur a terme al Palau de Congressos de Girona. Durant el cap de setmana els rotaris han tingut l’oportunitat de degustar les exquisides cuines de diversos restaurants gironins, com el restaurant Siloc o Mas Marroch.

Més de 250 persones van gaudir dels diferents actes com per exemple, la benvinguda per part del President del Rotary Club de Girona, el Sr. Josep Mª Cantó o les intervencions dels senyors Pere Aragonès, Secretari General d’Economia de la Generalitat de Catalunya; Miquel Noguer, Vicepresident de la Diputació de Girona i la Sra. Marta Madrenas, Tinent d’Alcalde d’Urbanisme i Activitats de l’Ajuntament de Girona. Alhora, cal fer esment de la presència de la Sra. Glòra Plana 3a tinenta d’alcalde de l’Àrea de Promoció i Ocupació de l’Ajuntament de Girona.

Una de les cites destacades de l’Assemblea va ser l’entrega que es va fer Carles Campistrón, Governador Electe 2016-2017, per part del Districte 2202, al Celler de Can Roca del premi Paul Harris.

Les autoritats locals i rotàries assistents a l’acte van coincidir en destacar l’excel·lent coordinació i organització de l’Assemblea.