Avui, Rotary Club Girona amb diferents clubs Rotarys de les comarques de Girona i el club Sarrià Barcelona han fet l’entrega dels diferents materials educatius; amb la finalitat d’aconseguir la igualtat d’oportunitats envers els nostres infants de Girona Est.

L’entrega s’ha fet en l’Espai 3punts ubicat al Centre Cívic Onyar, així com als tres centres educatius de Girona Est (Escola Sagrada família, Escola Font de la Pólvora i Escola Vila Roja).

En nom de les tres escoles de Girona Est i de tots els infants i joves de Girona Est moltíssimes gràcies.

Hoy, Rotary Club Girona con diferentes clubs Rotarys de las comarcas de Girona y el club Sarrià Barcelona han realizado la entrega de los diferentes materiales educativos; Con la finalidad de conseguir la igualdad de oportunidades para nuestros infantes de Girona Este.

La entrega se ha hecho en el Espacio 3punts ubicado en el Centro Cívico Onyar, así como en los tres centros educativos de Girona Est (Escuela Sagrada Família, Escuela Font de la Pólvora y Escuela Vila Roja).

En nombre de las tres escuelas de Girona Est y de todos los niños y jóvenes de Girona Est muchísimas gracias.