Ahir va tenir lloc la reunió setmanal del Rotary Club de Girona i no podríem estar més contents!

Una trobada de fraternitat, solidaritat i idees que ens va deixar un bon sabor de boca a tots.

Vam parlar del grup de joves de l’escola Maristes Girona, i com des del club els hem pogut ajudar a complir el seu somni d’arribar a Arkansas (EEUU) com a representants d’Espanya en el Campionat del Món Razorback Open Internacional.

Compartim algunes fotos perquè pugueu veure la gran família que som i els moments únics que vam viure.

Ayer tuvo lugar la reunión semanal del Rotary Club de Girona y ¡no podríamos estar más contentos!

Un encuentro de fraternidad, solidaridad e ideas que nos dejó un buen sabor de boca a todos.

Hablamos del grupo de jóvenes de la escuela Maristes Girona, y cómo desde el club les hemos podido ayudar a cumplir su sueño de llegar a Arkansas (EEUU) como representantes de España en el Campeonato del Mundo Razorback Open Internacional.

Compartimos algunas fotos para que podáis ver a la gran familia que somos y los momentos únicos que vivimos.