El passat divendres 15 de març, el Rotary Club de Girona i el Club Escola de Bàsquet Girona van entregar material esportiu a l’Associació de Cooperació Fallou ONGD, per tal de distribuir-lo a la Comunitat Rural de Dialakoto, Senegal, Àfrica.

L’acte va tenir lloc al pavelló Sant Josep de Girona, a les 18 hores de la tarda, a través del qual els presidents d’ambdós clubs – Carles Ribas per part del Club Rotary i Edurad Alonso pel Club Escola de Bàsquet- van fer entrega del material, que constava de pilotes de bàsquet, samarretes esportives, pilotes medicionals, dessuadores, etc.

L’Associació Fallou ONGD, a qui va anar destinada la donació, és una empresa jove i modesta, laica i sense ànim de lucra constituïda a Barcelona el 2007 que dedica la seva activitat a la Cooperació Activa pel Desenvolupament de les zones més desfavorides del Senegal.