Entrega d’ordinadors realitzada!
Ahir el Rotary Club de Girona, juntament amb Francesc Romanya va fer entrega d’ordinadors a l’Espai 31 de la Parròquia de Santa Susanna del Mercadal.
Des de fa més de 6 anys, és l’espai on voluntaris com professors i altres professionals, ofereixen tasques d’impuls escolar totalment gratuïtes per als infants de Girona en situació de vulnerabilitat, en contacte amb centres escolars de primària i secundària.
A la imatge hi veiem a Ginés Guillén, president del Rotary Club de Girona, juntament amb Francesc Romanya i Eva Palau, regidora de l’ajuntament de Girona i membre del Rotary Club de Girona, acompanyats d’alguns dels nens i voluntaris de la parròquia.
Estem encantats de poder ajudar amb aquesta entrega i n’estem segurs que se’n farà un gran ús d’aquest material informàtic.

¡Entrega de computadoras realizada!
Ayer Rotary Club de Girona, junto con Francesc Romanya hizo entrega de ordenadores en el Espacio 31 de la Parroquia de Santa Susanna del Mercadal.
Desde hace más de 6 años, es el espacio donde voluntarios como profesores y otros profesionales, ofrecen tareas de impulso escolar totalmente gratuitas para los niños de Girona en situación de vulnerabilidad, en contacto con centros escolares de primaria y secundaria.
En la imagen vemos a Ginés Guillén, presidente del Rotary Club de Girona, junto con Francesc Romanya y Eva Palau, concejala del ayuntamiento de Girona y miembro del Rotary Club de Girona, acompañados de algunos de los niños y voluntarios de la parroquia.
Estamos encantados de poder ayudar con esta entrega y estamos seguros de que se hará un gran uso de este material informático.