El proper dijous 22 de novembre, el Rotary Club de Girona organitza la 31ena edició de l’entrega del Premi Manuel Bonmatí de periodisme, que premia el millor treball periodístic – tan en edició digital com impresa – sobre la ciutat de Girona i la seva societat durant el darrer any.

L’organització del premi està motivada per convertir-se en un homenatge a qui va ser periodista gironí d’excepció i, alhora, un destacat membre del Rotary Club.

El jurat que deliberarà sobre qui serà el premiat d’enguany està format per destacades personalitats del món periodístic, cultural i polític de la societat gironina. El premi que s’endurà el guardonat consta d’una dotació de 1.500 euros, que li seran lliurats el mateix dia de l’acte, que tindrà lloc a l’Auditori Viader, a la Casa de Cultura de Girona (Plaça de l’Hospital, 6) a les 20:00h del vespre.