GiRotary s’uneix per l’esclerosi múltiple.
Avui a les 12.30h ha tingut lloc al pàrquing del Restaurant Aurora l’entrega de vehicle a la Fundació Esclerosi Múltiple, a la qual ha assistit la pròpia presidenta de la fundació, la Sra. Maria José Abella. L’entrega l’ha realitzat Ginés Guillén com a president del Rotary Club de Girona i en representació de GiRotary.
Els clubs de la província de Girona (GiRotary) s’han unit de nou per a una bona causa i han fet entrega del cotxe totalment retolat i aconseguit amb l’aportació conjunta de tots els clubs, per tal que el personal sanitari de la FEM pugui donar servei i assistència sanitària a les persones afectades. Donant així aquest suport tan necessari en els moments complicats actuals.
Moltes gràcies a tots per la vostra aportació!

GiRotary unido por la esclerosis múltiple.
Hoy a las 12.30h ha tenido lugar en el parking del Restaurante Aurora la entrega de vehículo a la Fundació Esclerosi Múltiple, a la que ha asistido la propia presidenta de la fundación, la Sra. Maria José Abella. La entrega la ha realizado Ginés Guillén como presidente del Rotary Club de Girona y en representación de GiRotary.
Los clubes de la provincia de Girona (GiRotary) se han unido de nuevo para una buena causa y han hecho entrega del coche totalmente rotulado y conseguido con la aportación conjunta de todos los clubes, para que el personal sanitario de la FEM pueda dar servicio y asistencia sanitaria a las personas afectadas. Dando así este apoyo tan necesario en los momentos complicados actuales.
¡Muchas gracias a todos por vuestra aportación!