El dijous 3 d’abril a dos quarts de 10 de la nit va tenir lloc l’entrada d’un nou soci al Rotary Club de Girona: Marc Payrà.

Aquest dijous varem celebrar l’entrada d’un nou soci, en Marc Payrà, el soci més jove del club de la capital Gironina i que omplirà la classificació de mitjans de comunicació.

Marc Payrà, llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques, és un empresari de la ciutat de Girona; fundador de l’agència de publicitat, comunicació i disseny Volcano Comunicació Grup, fundada fa 11 anys i una de les que tenen més trajectòria a la capital.

Aquest acte tindrà una repercussió per la ciutat de Girona, ja que amb la entrada de nous socis al club, aquest podrà ampliar les seves activitats solidàries per el benefici de la població més desfavorida.