L’entitat participarà, conjuntament amb l’Associació Rotary Club Girona, en la promoció de la funció solidària que el Circ de Nadal de Girona oferirà el pròxim 29 de desembre en benefici de famílies vulnerables.

El Grup Excursionista i Esportiu Gironí (GEiEG) serà un dels més de 50 patrocinadors, empreses i entitats col·laboradores amb el Circ Solidari que se celebrarà el pròxim 29 de desembre dins de la programació de les funcions del Circ de Nadal de Girona.

El president grupista Francesc Cayuela i el president del Rotary Club Girona, Albert Suñer, impulsors de la iniciativa, van rubricar la col·laboració entre ambdues entitats en una trobada a l’edifici Fòrum. Amb aquest acord, el GEiEG se suma a les diverses accions de suport i promoció de l’espectacle, amb l’objectiu per promoure la compra solidària d’entrades que es destinaran a nens i nens de famílies en situació de vulnerabilitat, intentant superar les 500 entrades de l’any passat.

El Circ Solidari és una producció del Circ de Nadal de Girona a la qual es reuneixen més d’una trentena d’artistes internacionals acompanyats de música en directe en un espectacle en el qual el públic pot gaudir d’atraccions premiades en els millors festivals sobre una gran pista de gel que s’instal·larà al pavelló de Fontajau. Els muntatges
compten també amb les darreres novetats tecnològiques en so, llum i efectes especials.

Pots consultar tota la informació a la pàgina web del Circ Solidari i comprar les entrades fent clic aquí.