El passat dijous 3 de desembre, a la Biblioteca Carles Rahola, en l’edició commemorativa del Premi Manuel Bonmatí i fruit dels 35 anys de trajectòria del Rotary Club Girona, va tenir lloc un emotiu recordatori a la persona que representa aquest mateix premi, el Sr. Manuel Bonmatí. A més, durant l’acte es va fer una presentació del nou premi literari juvenil Jordi Vilamitjana, així com del recent conveni signat entre el Rotary Club Girona i l’Ajuntament de Girona i, a més, es va dur a terme un homenatge als premiats en les anteriors edicions del certamen.
El jurat, format per Enric Mirambell, Jordi Dalmau, Narcís-Jordi Aragó, Joaquim Nadal, Jordi Xargayó, Jordi Grau, Carles Ribas, Josep Mª Cantó i Joan Saura, va acordar dies enrere que l’acte se centraria en la trajectòria de la vida del Sr. Manuel Bonmatí, i així va ser. A més, Josep Mª Cantó, president del Rotary Club Girona, va fer un recorregut des del naixement de l’entitat fins a dia d’avui, ressaltant les diverses accions solidàries que s’hi ha dut a terme.
L’acte va comptar amb l’assistència d’unes 120 persones, entre les quals hi havia familiars de Bonmatí i de Vilamitjana, així com hi van estar presents reconegudes personalitats de Girona, com el mateix alcalde Carles Puigdemont o la Regidoria d’Educació i Esports Isabel Muradàs.