Fa poc vam donar la benvinguda a Josep Albertí Tormo com un dels nous membres del Rotary Club Girona . Avui us deixem amb les paraules de presentació del propi Josep:

El meu nom és Josep Albertí Tormo. Visc a Fornells de la Selva des de fa 6 anys, però vaig néixer a Girona un 10 d’octubre del 1982. Fill d’un professor, en Pere, i d’una psicòloga, la Maria Enriqueta.

Visc amb la Maribel des de fa uns 20 anys amb qui compartim el més important de les nostres vides, en Guillem, el nostre fill de 4 anys. Ell ens ha ensenyat que una altra forma de veure el món és possible.

Vaig estudiar audiovisuals i multimèdia a la universitat de Girona i tinc un màster en efectes visuals i un postgrau en posicionament web per la Universitat Pompeu Fabra. Vaig compaginar els meus estudis amb diferents feines, entre elles la de formador. Allà vaig descobrir la meva vocació i el 2007 vaig muntar Aedes formació, una empresa de formació on ens hem especialitzat en formació bonificada per a les empreses.

M’agradaria poder entrar a formar part del club Rotary de Girona com a soci actiu, per poder sumar i aportar el meu gra de sorra a retornar a la societat una part de tot el que ens dóna. Poder contribuir en l’acció social i benefica del club i poder entrar a formar part de la família rotaria ajudant amb tot el que em sigui possible.

Sóc una persona que mai tinc un no per ajudar als altres, implicada i amb ganes de sumar. Sempre amb una actitud positiva i amb ganes d’aportar. Per aquest motiu m’agradaria que m’acceptéssiu a formar part del club Rotary per poder créixer personalment i poder seguir sumant i ajudant als altres.

Agrair a tots els als socis que m’han acollit com un més sempre que he vingut a alguna de les reunions on m’he sentit acompanyat i com un més. És d’admirar la tasca que realitza el club i per això m’emociona la idea de poder començar a ser partícip actiu de cada una de les accions proposades pel club, seguint el seu ideal i compromisos.