Donem la benvinguda a Claudio Salinas.

“Vull formar part del Rotary Club de Girona per la seva història, prestigi i principalment, em sento identificat amb els valors del club. Considero que és una bona oportunitat per tornar a la societat part de l’èxit que he obtingut en les meves empreses.
Penso que al Rotary Club Girona puc fer amics que comparteixin els meus valors i estic convençut que amb la meva experiència i contactes en el món dels negocis puc fer una bona aportació al grup i a la societat.
Estaré sempre agraït que em doneu l’oportunita de formar part del club.”

Donem la benvinguda a Claudio Salinas.

“Quiero formar parte del Rotary Club de Girona por su historia, prestigio y principalmente, me siento identificado con los valores del club. Considero que es una buena oportunidad para devolver a la sociedad parte del éxito que he obtenido en mis empresas.
Pienso que en el Rotary Club Girona puedo hacer amigos que compartan mis valores y estoy convencido de que con mi experiencia y contactos en el mundo de los negocios puedo realizar una buena aportación al grupo ya la sociedad.
Estaré siempre agradecido que me den la oportunidad de formar parte del club.”