Fa poc vam donar la benvinguda a Bea Exposito com una de les noves membres del Rotary Club Girona.

La Bea és la Directora Tènica dels Laboratoris Altimir Food Lab, de Blanes. Una empresa dedicada a l’anàlisi d’aigües (pous, piscines, residuals, sanitàries…) i alimentari (carns i peixos, elaborats, additius, plats cuinats…).

Us deixem amb el text descriptiu de la Bea:

El meu nom és Bea Exposito, fa 43 anys que vaig néixer a Girona, ciutat que estimo i m’ha vist créixer.
Tinc dos fills, l’Ona de 12 anys i en Guiu de 9 anys, ells són el meu motor i comparteixo el camí de la vida amb la meva parella l’Alex.

Després d’estudiar a les Dominiques Pare Coll, amb 14 anys tenia molt clar que volia estudiar Química, ja que m’apassionava aquest món de fórmules i experiments. Un cop acabats els estudis vaig començar a treballar en una farmàcia a Girona i aquell sector em va cridar molt l’atenció: estar de cara el públic, escoltar els pacients i poder-los ajudar em feia sentir bé amb mi mateixa.

Però vaig tornar als meus inicis al món del laboratori, durant 5 anys, fent inspeccions sanitàries, assessorament en seguretat alimentaria i mediambiental i ajudant també a totes les empreses del sector alimentari i restauració.
Com el sector farmacèutic sempre m’havia agradat, em vaig “il·luminar”… i sense gairebé res més que els meus coneixements i experiència vaig obrir una de les primeres parafarmàcies a Girona ciutat.

Amb l’arribada del meu segon fill, en Guiu, vaig prendre la decisió de traspassar-la, ja ell al néixer va patir una meningitis i una paràlisi cerebral. Això va fer que ho deixés tot per dedicar-me al 100% al meu fill.

Amb els anys en Guiu ha millorat moltíssim i jo vaig tornar al món laboral, on se’m va donar l’oportunitat d’entrar en societat a Laboratoris Altimir de Blanes. Justament el passat setembre va fer 4 anys d’aquesta decisió i estic més que satisfeta d’haver-la pres.

Us explico tot això perquè crec que sóc una persona molt empàtica, amiga dels meus amics i disposada a ajudar als altres de manera altruista, sempre amb un somriure a la cara.