La ludoteca Pauleca va rebre ahir una donació del Club Rotary de Girona per als infants del centre.

El president de l’associació, el Sr. Ferran Oliveira, va recollir les donacions que van consistir en un televisor i diverses joguines per part del Club Rotary, i un projector de part de Construccions Rubau.

Pauleca és un espai que està a la disposició d’infants sense recursos un cop surten de l’escola. Es dóna berenar gratuït i s’hi fan activitats formatives i de lleure.

El barri de Sant Pau (Pla de Palau) a través de la seva associació de veïns va destinar 30.000 euros a una causa social que fou la creació d’una ludoteca per el infants del barri a l’any 2013, que és la que porta per nom PAULECA.