El passat dijous 15 de març, en el marc de les reunions setmanals que duu a terme el Rotary Club de Girona a l’Hotel Carlemany, actual seu del club, el sr. Jordi Pagès Fortuny, membre dels Amics del Museu d’Art de Girona, va obsequiar els membres rotaris amb una conferència.
La temàtica de la conferència va girar entorn del Museu d’Art de Girona i es va parlar sobre la seva història, la situació actual, etc. Es va fer un especial èmfasi en la iniciativa que actualment duen a terme, referent a una exposició itinerant d’aquest Museu, el qual estan portant a centres culturals, ajuntaments, consells comarcals, etc. Per tal de promocionar-lo i donar-lo a conèixer arreu.

La xerrada va finalitzar amb una invitació global a tots els membres del club i famílies per realitzar una visita conjunta al Museu.