El passat dijous 4 d’octubre, en el marc de les reunions setmanals que duu a terme el Rotary Club de Girona a l’Hotel Carlemany, el company rotari August Moret va delectar els membres del Club amb una conferència que portà per títol “Aventures d’una cèl·lula”.

El doctor August Moret va fer una treballada exposició sobre el camí que segueixen les cèl·lules en el procés de fecundació, des de la primera unió entre un òvul i un espermatozoide fins a la creació del fetus, que més endavant es convertirà en un ésser humà tal i com els podem observar després del naixement.

Una conferència molt enriquidora que serveix per enriquir els coneixements dels membres de la comunitat rotaria de Girona, emmarcada en la voluntat d’aprenentatge i compartició de coneixements, valors propis de la filosofia del Club Rotary.