El proper dijous 5 de Febrer, a les 21 hores, tindrà lloc una conferència a càrrec d’Agustí Benedito, empresari i candidat a la presidència del FC Barcelona, titulada “La marca Barça: negoci o persones?”.

Agustí Benedito i Benet (Barcelona, 22 de juny de 1964) és un empresari català del sector de l’automoció i candidat a les properes eleccions presidencials del FC Barcelona.
Director i fundador de BTO Consultors. Amb estudis en Dret a la Universitat de Barcelona, titulat en Finances a l’escola de negocis ESADE (DAF) i Màster en Dealership Management al General Motors Institute de Michigan als Estats Units. Ha desenvolupat la seva activitat professional en el sector de l’automoció i actualment es dedica a la consultoria empresarial. Ha participat activament en diversos processos electorals dels FC Barcelona, ha estat directiu de les comissions esportiva i social del club fins al febrer de 2009 i va ser candidat a la presidència en les eleccions del 2010. Aquest 2015, es tornarà a presentar per capitenejar el club.

Tots els beneficis que s’obtinguin aniran destinats a una causa social benèfica.