El proper dijous 27 de juny tindrà lloc el ja consolidat Concert Benèfic d’Estiu del Rotary Club de Girona.
Enguany, l’acte tindrà lloc a l’AC Hotel Palau de Bellavista, a Girona, i començarà a les 21h.

Els encarregats d’amenitzar la vetllada seran els SBB Jazz Orquestra, juntament amb la gran solista Adel Lee Davis, una de les veus negres amb més força que ha rebut les millors crítiques i que ha format part de mítics grups, com per exemple The Supremes.

Els integrants del grup són:
– Saxo alt i flauta: Jaume Torroella
– Saxo tenor i clarinet: Tomy Muñoz
– Saxo tenor: Ramon Alsina
– Piano: Francesc Gener
– Contrabaix: Joan Solà-Morales
– Bateria: Pau Oliver

L’actuació que es prepara porta per nom “Beatles per sempre”, un concert per recordar les cançons del grup més popular dels anys 60-70 i possiblement del s. XX, amb un recull dels temes més representatius de la banda.
Cal recordar que el motu principal d’aquesta iniciativa és la recaptació de fons que es destinaran a beneficiència del Centre d’Acolliment “La Sopa”, que tal i com es va apuntar en una anterior entrada d’aquesta pàgina web, es troba en condicions de necessitat.

El Rotary Club de Girona vol aportar el seu granet de sorra per fer que aquest centre tan necessari pugui seguir tirant endavant els seu projecte.

També es vol donar les gràcies a l’AC Hotel Palau de Bellavista, Tecnovideo i Frit Ravich per la seva col·laboració