Moltes gràcies!
Més de 30 patrocinadors, empreses i particulars s’han sumat a la iniciativa del Circ Solidari i, amb la col·laboració del Gran Circ de Nadal de Girona, han apadrinat 700 entrades per a nens i nenes en risc d’exclusió social que formen part de la Fundació Girona Est!
És gràcies a tots ells que han pogut gaudir, riure i admirar als artistes que han ofert aquest gran espectacle.
Cada granet de sorra compta, i tots vosaltres junts, heu aconseguit fer somriure 700 infants!

¡Muchas gracias!
Más de 30 patrocinadores, empresas y particulares se han sumado a la iniciativa del Circ Solidari y, con la colaboración del Gran Circo de Navidad de Girona, ¡han apadrinado las 700 entradas para niños y niñas en riesgo de exclusión social que forman parte de la Fundació Girona Est!
Es gracias a todos ellos que han podido disfrutar, reír y admirar los artistas que han ofrecido este gran espectáculo.
Cada granito de arena cuenta, y todos vosotros juntos, ¡habéis conseguido hacer sonreír 700 infantes!