Celebrem la segona ponència del Cicle de Xerrades Bonmatí, de la mà de David Ibáñez.

Reunits a l’Hotel Carlemany, en David ens parla sobre la seva experiència i trajectòria com a director de la Fundació Auditori Palau de Congressos de Girona.
Va ser director artístic de la Fira Mediterrània de Manresa, ha treballat vinculat a l’Ajuntament de Girona i ha desenvolupat diverses activitats a nivell internacional. També col·labora com a assessor i docent en gestió cultural amb nombroses activitats.

Des del Rotary Club Girona volem agrair a en David per a haver compartit amb nosaltres el seu recorregut i coneixements.

Celebramos la segunda ponencia del Ciclo de Charlas Bonmatí, de la mano de David Ibáñez.

Reunidos en el Hotel Carlemany, David nos habla sobre su experiencia y trayectoria como director de la Fundación Auditorio Palau de Congressos de Girona.
Fue director artístico de la Feria Mediterránea de Manresa, ha trabajado vinculado al Ayuntamiento de Girona y ha desarrollado diversas actividades a nivel internacional. También colabora como asesor y docente en gestión cultural con numerosas actividades.

Desde Rotary Club Girona queremos agradecer a David por haber compartido con nosotros su recorrido y conocimientos.