El passat dimecres 16 d’octubre, l’Hospital Sant Joan de Déu va celebrar la cerimònia inaugural de les obres del nou centre oncològic infantil que es construirà al costat del recinte hospitalari d’Esplugues i que té previst que entri en funcionament el segon semestre del 2020.

Aquest centre serà el més gran en tractament en investigació del càncer infantil a Europa, comptant amb una superfície de 8.400m2 i tindrà una capacitat d’atendre a uns 400 pacients a l’any aproximadament

L’acte inaugural va comptar amb la presència del nostre vicepresident que va anar en nom de Rotary Club de Girona gràcies a l’aportació de 51000 euros en format de col·laboració que ha fet Rotary Girona en aquest projecte.