Ahir vam celebrar una nit molt especial al Rotary Club de Girona per a l’entrada del nou president.
Ginés Guillén, com a President Sortint va donar la benvinguda a Albert Suñer, com a President Entrant.
Aquesta ceremònia va anar acompanyada dels parlaments de Jose Antonio Riquelme com a Governador del districte 2202, Ginés Guillén com a President Sortint, Albert Suñer com a President Entrant i Marc Payrà com a Delegat del Governador. Tots ells guiats per Carles Ribas, com a macer del club.
Des del club donem la benvinguda a Albert Suñer i estem segurs que serà un excel·lent president.
Per últim, volem agraïr a tots els assistents de l’esdeveniment, així com a Mas les Goges, Càtering Vilanova, Foie Gourmet, Volcano Grup i Imatge i so.

Ayer celebramos una noche muy especial en el Rotary Club de Girona por la entrada del nuevo presidente.
Ginés Guillén, como Presidente Saliente dio la bienvenida a Albert Suñer, como Presidente Entrante.
Esta ceremonia fue acompañada de los parlamentos de Jose Antonio Riquelme como Gobernador del distrito 2202, Ginés Guillén como Presidente Saliente, Albert Suñer como Presidente Entrante y Marc Payrá como Delegado del Gobernador. Todos ellos guiados por Carles Ribas, como macero del club.
Desde el club damos la bienvenida a Albert Suñer y estamos seguros de que será un excelente presidente.
Por último, queremos agradecer a todos los asistentes del evento, así como a Mas les goges, Càtering Vilanova, Foie Gourmet, Volcano Grup e Imatge i so.