El passat 14 de juliol, a l’Hotel Carlemany, seu social del Rotary Club de Girona, va tenir lloc l’acte de celebració del canvi de president, en el qual Narcís Vidal va agafar el relleu de la presidència del club a Josep Mª Cantó.
L’Hotel Carlemany va ser l’escenari de la tradicional celebració anual del canvi de president del Rotary Club de la ciutat de Girona. En aquesta ocasió, va ser el Governador per l’any 2016-17, Sr. Carles Campistrón, qui va oficialitzar l’entrega del distintiu rotary, el collar commemoratiu, que atorga la presidència de l’any Rotary al president entrant, el Sr. Narcís Vidal.
De Professió Arquitecte Tècnic. Empresari des de els 21 anys, destaca per les seves inquietuds per la millora de la qualitat, en els treballs tècnics propis de la seva professió, sent el pioner a l`estat Espanyol, de utilitzar aparells totalment electronics i informatitzar el seu equip, per a treballs d`alta precisió.
La celebració es va emmarcar en un sopar de germanor i es van poder escoltar les reflexions de Narcís Vidal sobre les activitats i projectes que es duran a terme durant l’ any Rotary. L’acte va comptar amb la presència d’unes 60 persones entre socis i convidats, a més de la del Governador sortint Sr. Sergio Aragón i el Governador per l’any actual Sr. Carles Campistrón i representants de personalitats polítiques de Girona, com la Sra. Marta Madrenas, Alcaldessa de Girona, el Sr. Pere Vila, president de la Diputació de Girona o el Sr. Carles Ribas, regidor de sostenibilitat de l’Ajuntament de Girona.