Aquesta setmana s’ha celebrat el Centenari de Rotary Barcelona!

L’esdeveniment va comptar amb l’assistència de més de 80 rotaris, entre els quals s’hi trobava la Beatriz del Castillo, de la Revista Rotaria i el Director de la revista, entre molts altres càrrecs, Julio Sojrius, així com moltes altres cares conegudes.

Es va aprofitar l’ocasió per a fer la presentació del llibre Miquel Vilaseca sobre els cent anys rotaris.

Ha comptat amb el Governador actual, Jose Antonio Riquelme; la Governadora 2022/2023, Ingrid Stainhoff; la recentment nominada Governadora de l’any 2022/2024, Montserrat Morel; el President de Rotary Barcelona, D. Carlos Galceran; i el President del Rotary Club Barcelona Condal, Mehdi Alaoui.

Tots van agrair la presència del Rotary Club Girona tot i que molts interessats no van poder assistir-hi a causa de causes meteorològiques.

¡Esta semana se ha celebrado el Centenario de Rotary Barcelona!

El evento contó con la asistencia de más de 80 rotarios, entre los que se encontraba la Beatriz del Castillo, la Revista Rotaria y el Director de la revista, entre otros muchos cargos, Julio Sojrius, así como otras muchas caras conocidas.
Se aprovechó la ocasión para realizar la presentación del libro Miquel Vilaseca sobre los cien años rotarios.

Ha contado con el Gobernador actual, Jose Antonio Riquelme; la Gobernadora 2022/2023, Ingrid Stainhoff; la recientemente nominada Gobernadora del año 2022/2024, Montserrat Morel; el Presidente de Rotary Barcelona, D. Carlos Galceran; y el Presidente del Rotary Club Barcelona Condal, Mehdi Alaoui.

Todos agradecieron la presencia del Rotary Club Girona aunque muchos interesados no pudieron asistir a causa de causas meteorológicas.