Ahir, el Rotary Club de Girona va assistir a la inauguració de la “Casa de Les Arts” a Mas Ramada, una iniciativa impulsada per la Fundació GironaEst.

L’esdeveniment va tenir lloc a la mateixa casa, que ha estat totalment remodelada i ara serveix com a seu social. Els assistents vam tenir l’oportunitat de fer una visita a aquest espai renovat i ple de promeses.

Aquest projecte és una visió a 30 anys vista i representa un nou concepte que té com a objectiu principal fomentar les arts i la cultura a la ciutat de Girona. La “Casa de Les Arts” serà un lloc de trobada per a la realització de diverses activitats i esdeveniments artístics.

La inauguració va ser tot un esdeveniment. Els assistents van poder gaudir d’un elegant coctel preparat per Vilanova Events i de música en directe a càrrec d’Albert Clapés i Ferran Borrell, que van omplir l’ambient d’una atmosfera artística.

L’acte va ser obert amb unes paraules de benvinguda a càrrec de Ricard Planas. Seguidament, Jaume Sanabras, president de la Fundació GironaEst, va oferir un discurs inspirador. Xavier Ponch, com a representant de la família Ponch, va compartir les seves paraules i la seva visió per a aquest projecte.

A més, Aleix Font, artista del projecte “Ciutat Policromada,” va oferir la seva perspectiva artística sobre aquesta iniciativa innovadora. També van intervenir representants de la Diputació de Girona, l’Ajuntament de Girona i la Generalitat de Catalunya, subratllant la importància d’aquesta iniciativa per a la comunitat.

Amb la inauguració de la “Casa de Les Arts,” Girona està a punt de viure una nova etapa en la seva vida cultural, i el Rotary Club de Girona és feliç de ser part d’aquesta transformació que promou les arts i la cultura a la nostra estimada ciutat. Seguirem de prop les futures activitats i esdeveniments que es realitzin en aquesta casa plena d’esperances i creativitat.