El dia 12 de juliol, a l’Hotel Carlemany -seu social del Rotary Club de Girona-, va tenir lloc l’acte de celebració del canvi de presidents.
El president sortint, Joan Gallardo, es va acomiadar fent una exposició de les activitats portades a terme durant el seu mandant i agraint el suport i companyerisme rebuts.

El nou president per l’any Rotary 2012 – 2013, Carles Ribas, va manifestar els seus propòsits durant aquest any que li toca portar la direcció del Club: insistir amb el cultiu de l’amistat entre tots els socis, seguir amb les conferències externes (persones no rotaries) i internes (socis del club), seguir amb el projecte del Premi Manuel Bonmatí, organitzar el Campionat de Golf i Picht and Putt, el concert d’estiu i d’altres actuacions que els permetin recollir fons per tal de poder col·laborar amb entitats de la ciutat de Girona que en aquests moments de crisi més precisen de col·laboracions econòmiques, així com les seves aportacions de voluntariat personals. Pretén continuar amb les trobades d’amistat entre les famílies del Club… En resum: “Trobar-nos els dijous per gaudir de l’amistat, així com col·laborar per ajudar a una societat cada dia més necessitada”.