Avui estem amb la Fundació Girona Est, celebrant l’aniversari dels seus 4 anys.

La Fundació celebra una gran trobada de coneixement, aprenentatge, networking i reflexió al voltant de l’evolució del barri i la seva tasca de desenvolupament sociocultural.

Míchel Sánchez, entrenador del Girona FC; Marc Gasol, president del Bàsquet Girona; i Laia Palau, directora esportiva de l’UniGirona seran nomenats ambaixadors de la Fundació. L’acte, conduït per Josep Puigbó, compte amb la presència de Sor Lucía Caram i Marc Simón, Subdirector General de la Fundació Bancària “la Caixa”.

.

Estem molt contents de celebrar-ho de la mà de Bernat Rubió, soci i tresorer del Rotary Club de Girona, i gerent de la Fundació Girona Est.

Hoy estamos con la Fundació Girona Est, celebrando el aniversario de sus 4 años.

La fundación celebra un gran encuentro de conocimiento, aprendizaje, networking y reflexión en torno a la evolución del barrio y su labor de desarrollo sociocultural.

Míchel Sánchez, entrenador del Girona FC; Marc Gasol, presidente del Bàsquet Girona; y Laia Palau, directora deportiva de UniGirona serán nombrados embajadores de la Fundación. El acto, conducido por Josep Puigbó, cuenta con la presencia de Sor Lucía Caram y Marc Simón, Subdirector General de la Fundació Bancária “la Caixa”.

Estamos muy contentos de celebrarlo de la mano de Bernat Rubió, socio y tesorero del Rotary Club de Girona, y gerente de la Fundació Girona Est.