Aquest cap de setmana hem assistit a l’Assamblea anual del Districte 2202, a Tarragona, juntament amb Rotarac.

Raül Font Quer, que aquest juny iniciarà el seu mandat com a Governador del districte, ha donat a conèixer tots els seus objectius. Així mateix, la governadora electa Montserrat del Moral, ha anunciat que Irun (País Basc), serà la seu on es portarà a terme la seva presentació. Durant l’Assamblea també s’ha presentat “Crea esperança en el món”, el nou lema d’aquest mandat.

Podem dir que han estat uns dies intensos i emotius, ja que també hi han participat els Rotaract, els joves rotaris que han dut a terme la seva assemblea anual i en la qual Pau Boix Arxé, el nou representant del districte dels Rotaracts, ens ha donat a conèixer els objectius del seu mandat. I en la qual hem tingut el plaer de rebre la visita de la Presidenta internacional, Jennifer Jons, acompanyada en tot moment per la Governadora actual del districte, Ingrid Steinhoff.