Des del Rotary Club de Girona volem fer una crida a tots els amants de la ciència i la tecnologia per ajudar a l’equip REM-2 a fer realitat el seu somni!

Aquest grup de joves de l’escola Maristes Girona ha demostrat un gran nivell en la prestigiosa competició mundial First Lego League i ara tenen l’oportunitat de representar a Espanya en el Campionat del Món Razorback Open Internacional. Però necessiten la vostra ajuda per fer front a les despeses del viatge i altres costos.

Nosaltres ja hem contribuït econòmicament, i qualsevol col·laboració és benvinguda! Demostrem el nostre suport i incentivem la passió per la ciència i la tecnologia en les noves generacions!

Desde el Rotary Club de Girona queremos hacer un llamamiento a todos los amantes de la ciencia y la tecnología para ayudar al equipo REM-2 a hacer realidad su sueño!

Este grupo de jóvenes de la escuela Maristes Girona ha demostrado un gran nivel en la prestigiosa competición mundial First Lego League y ahora tienen la oportunidad de representar a España en el Campeonato del Mundo Razorback Open Internacional. Pero necesitan vuestra ayuda para hacer frente a los gastos del viaje y otros costes.

¡Nosotros ya hemos contribuido económicamente, y cualquier colaboración es bienvenida! ¡Demostramos nuestro apoyo e incentivamos la pasión por la ciencia y la tecnología en las nuevas generaciones!