Avui al vespre, el Rotary Club Girona en col·laboració amb l’Ajuntament de Girona, ha celebrat el 41 aniversari del Premi Manuel Bonmatí de periodisme.

El guanyador d’aquesta edició ha estat Rafel Pujol, amb l’article “Els últims menestrals de Girona”, publicat a la Revista de Girona nº 330, el febrer de 2022. S’ha nomenat a Neus Vila i Figareda com a finalista, amb l’article “Sempre ens quedarà Correus”, publicat a El Punt Avui el 4 de novembre de 2022.

Felicitats a tots dos!

Hoy por la noche, el Rotary Club Girona en colaboración con el Ayuntamiento de Girona, ha celebrado el 41 aniversario del Premio Manuel Bonmatí de periodismo.

El ganador de esta edición ha sido Rafel Pujol, con el artículo “Els últims menestrals de Girona”, publicado en la Revista de Girona nº 330, en febrero de 2022. Se ha nombrado a Neus Vila i Figareda como finalista, con el artículo “Sempre ens quedarà Correus”, publicado en El Punt Avui el 4 de noviembre de 2022.

¡Felicidades a ambos!