Donem la benvinguda a Oriol Portell.
“M’implico molt, personalment i a través de les meves empreses i també a escala social. Crec que dins d’una entitat com el Rotary aquests esforços que ja estic fent es veuran multiplicats. També perquè considero que l’ésser humà és un animal social que necessita un grup de persones amb uns valors alineats i veig en el Rotary aquesta necessitat social coberta.”
Moltes gràcies Oriol i benvingut al Rotary Club de Girona.

Damos la bienvenida a Oriol Portell.
“Me implico mucho, personalmente y a través de mis empresas y también a nivel social. Creo que dentro de una entidad como el Rotary estos esfuerzos que ya estoy haciendo se verán multiplicados. También porque considero que el ser humano es un animal social que necesita un grupo de personas con unos valores alineados y veo en el Rotary esta necesidad social cubierta.”
Muchas gracias Oriol y bienvenido al Rotary Club de Girona.